Online Erotik Shop

Online Erotik Shop
Cinsel ürünler

8 Ocak 2014 Çarşamba

baldızımı siktim

Selam ben 29 yaşında evliyim bu hikayem tamamı doğrudur ben 4 yılık evliyim baldız biz evlendiğimiz de 1 senelik evliydi balık evli hele o götü çok güzeldir bacanak vardiyali çalışıyor her vardiya ya gittiğinde baldızı bize bırakırdı yine vardiya ya gittiğinde baldız bizdeydi bizim ev ufak dir biraz o akşam yatak odanın kapısını aralık bıraktım yaz olduğu için salonun ki de açık bazen karımı götünden sikerdim karıma dedim seni götünden sıkmek istiyorum olmaz dedi neyse ikna ettim baldız da uyumamışdi duysun diye açık bıraktım her zaman yavaş siker dim bu sefer birden kökledim çok bağırdı sert sert sikiyordüm ve içine boşaldım baldız duydu herhalde bir gün yine vardiya ya giderken bana dedi işin yoksa sinemi sen alırmisin dedi alırım dedim eve gittim sinem kapıyı açtı girdim kahve yapayım mi dedi olur dedim götü yine sallıyordu mutfağa gittim arkadan sarildim sıkım kalkmisdi öpüşmeye başladık yatak odasına geçtik soyunduk benim kilotu baldız indirdi a dedi kocanın ki çok ufak dedi seninki büyük kalın dedi ve 69 olduk yalamaya başladı bende götü yalıyordum domaltdim o ama girçek sandı göte birten soktum açıyor çıkar dedi ben hızlı hızlı grip cikizordum ve içine boşaldım ve oda boşalmıştı götten ilk ben sıkmisim

3 yorum:

  1. Slm azgin duyumsuz baldizlar evli dul genckizlar ben sikiciniz atakan 19 santim ve kalın sikimle sizleri bekliyurum 0543 928 26 41

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil